Pályázati és Tudáshasznosítási Igazgatóság

Vegyes

Projekt címe

Fröccsönthető prolipropilén alapú tapadásközvetítő kompozitok fejlesztése járműtechnológiai alkalmazásokhoz

Weboldal

https://nkfih.gov.hu/palyazoknak/nkfi-alap/nemzeti

Partner

Richard Fritz Kft., Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Data-Press Kft.

Forrás:

NKFI Alap

Projekt célja

A pályázat célja olyan startégiai jelentőségű, Magyarországon versenyképességét növelő kutatási, fejlesztési és innovációs tevékenységek támogatása, amelyek hozzájárulnak a magyar gazdaság fejlődéséhez, az emberek jólétének növeléséhez. A program felsőoktatási intézmények és a Magyar Tudományos Akadémia kutatóintézeteinek, valamint az ezekhez kapcsolódó hazai vállalkozások stratégiai jelentőségű KFI együttműködésében valósul meg, jelentős szellemi hozzáadott értéket tartalmazó új, piacképes terméket, szolgáltatást, technológiát hozva létre.

Projekt címe

Personalized Cancer Therapy by Model-based Optimal Robust Control Algorithm (ERC)

Időszak

2016.07.01 - 2021.06.30

Partner

Semmelweis Egyetem

Forrás:

H2020

Projekt címe

DYNAMICS Contributions to codimension k bifurcations in dynamical systems theory

Időszak

2018.04.01 - 2022.03.31

Partner

Universitatea Politehnica Timisoara, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitatea de Vest Timisoara, Universitatea din Craiova, ACMIT Gmbh, UNC Charlotte, Shanghai Jiao Tong University, Universidade de São Paulo

Forrás:

H2020

Projekt címe

RoBUTCHER: Automation of cellular manufacturing in the meat sector using robotics

Időszak

2020.01.01 - 2023.12.31

Partner

Norwegian University of Life Sciences, ANI, DTI, MRI, OR, BM, CIK, RN, FACCSA

Projekt címe

Természettudományos élményközpont létrehozása Székesfehérváron

Időszak

2020.12.31

Projekt célja

Az Echo Innovációs Műhely és az Óbudai Egyetem konzorciumi pályázatának fő célja a közép-dunántúli iskolák számára a természettudományos élménypedagógiai programkínálat bővítése és Székesfehérváron egy Természettudományos Élményközpont kialakítása annak érdekében, hogy a természettudományos tárgyak népszerűbbek legyenek, az informális és nem formális tanulási lehetőségek bővüljenek, a korszerű kísérletközpontú, élményszerű oktatás terjedjen és a természettudományos és műszaki pályák népszerűbbek legyenek.